Rondetafelgesprek over hybride werken, het nieuwe normaal

Wil je ontdekken hoe organisaties succesvol kunnen zijn in het nieuwe tijdperk van hybride werken?

De COVID-19 pandemie heeft grote veranderingen teweeggebracht in de manier waarop we werken. Organisaties zijn van het verplichte kantoorbeleid overgestapt naar het verplichte thuiswerken, en uiteindelijk naar het hybride werken- wat voor veel organisaties het nieuwe normaal is geworden.

Hybride werken biedt flexibiliteit en kansen, maar brengt ook uitdagingen mee. Tijdens een rondetafelgesprek onder leiding van mobiliteitsmakelaar Anna Schouten hebben Liesbeth de Geus (HR Manager bij KROHNE Altometer), Henri van Beerendonk (Directeur Supply Chain Management bij Jiffy Group), Helma Rutten (HR Manager bij De Haan Verhuizingen) en Carin van den Boogaard (HR Business Partner bij de Gemeente Dordrecht) hun ervaringen gedeeld over hybride werken.

Download het artikel hieronder over het rondetafelgesprek  en laat je inspireren door de kansen en uitdagingen van hybride werken.